icon-arrow icon-facebook icon-linkedin icon-mail icon-mail-company icon-phone icon-twitter icon-whatsapp icon-share icon-link icon-download icon-instagram icon-youtube icon-flickr icon-search icon-close icon-filter icon-round-close icon-vcard paper-plane icon-footprint icon-faq

Monitoring

Technische vragen over de werking van het monitoren

Mijn monitoring is niet meer zichtbaar

Het monitoring systeem in de woning heeft een internetverbinding nodig om te kunnen functioneren. Om het monitoringsysteem te verbinden met de internetvoorziening in de woning is een kabel aanwezig in de meterkast. Deze kabel is gemakkelijk te herkennen aan de rode/oranje huls aan de zijde van connector. Wij vragen u als bewoner om zorg te dragen dat deze kabel verbonden is met een modem of router die verbonden is met een werkende internetverbinding. Mocht u de kabel met oranje huls hebben aangesloten op uw modem, maar nog steeds geen verbinding hebben dan kunt u de groep waarop deze is aangesloten 5 minuten uitschakelen en hierna weer inschakelen.

Er brand een lampje bij error op het witte kastje in de installatiekast.

Op het witje kastje in de installatiekast brand een lampje bij error. Dit wilt zeggen dat de gegevens voor de monitoring niet goed doorkomen, dit heeft verder geen consequenties voor de werking van installaties. Als dit lampje brand hoeft u hiervoor geen melding te maken. Wij controleren alle adressen regelmatig van afstand om te controleren of alles functioneert, als de monitoring niet werkt merken wij dit en zullen verdere actie ondernemen om dit te herstellen.

Hoe log ik in op mijn monitoringssysteem?

Hoe kan ik de prestaties van mijn installaties in de gaten houden?

Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen?

Wij helpen je graag! Bel ons of vul het contactformulier in.

Neem contact op